مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. بنفشه

    تو پشت بام منزل ما یک گربه زایمان کرده و ۳ بچه داره.یکی از بچه ها هم نابینا و هم ناشنوا هست اینطور که از عدم پاسخگویی به محرک های شنوایی و بینایی ازش میبینم و چند بار هم از پشت بام افتاده و تصمیم گرفتم دیگه نزارم اونجا باشه .مادرشم بهش اهمیت نمیده و من براش غذا و شیر میزارم و به بوی دستم آشنا شده.نمیدونم ایا راهی برای بهبود بینایی و یا شنواییش وجود داره یا نه .اگه نه باید براش چکارهایی انجام بدم و چه بازی هایی میتونم باهاش انجام بدم تا از حس تنهایی در بیاد.

    پاسخ دادن
    1. ندا

      گربه من سفید با چشمان آبی هست و بطور مادرزادی ناشنواست. اما انقدر از کودکی جیغ می کشه که گاهی می خوام گریه کنم! خیلی از ناشنواها ساکت هستن اما مال من صداهای بلند و ناهنجار در طول روز و شب درمیاره. زندگی ام مختل شده کمک ام کنید.

      پاسخ دادن
    2. شبنم

      ببرینش پیش بهترین دامپزشک تا دیر نشده

      پاسخ دادن
    3. آرمان

      یه مدت ازش نگهداری کنین بهترین جا برای گربه باغچه هست اگر خونه تون باغچه داره ازش نگهداری کنین من هم وقتی خونه مون باغچه داشت خیلی از بچه گربه های آواره رو نگهداری کردم اونایی هم که راه راه بودن بیشتر از بقیه ناشنوا میشدن اما این نقص مهمی نیست گربه ها بویایی قوی دارن نابینا هم باشن راحت میتونن غذا پیدا کنن فقط خطر تصادف با ماشینا براشون بیشتره

      پاسخ دادن
  2. نیلوفر

    ببریدش پیش دکتر هومن تو این زمینه عالیه

    پاسخ دادن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


© کلیه حقوق قانونی این وبسایت متعلق به مجله دنیای حیوانات می‌باشد.

طراحی سایت: سعید « ۴۳۷ ۷۰ ۸۰ ۰۹۱۰